2010. június 21., hétfő

...van "valami" köztünk...

A tavalyi misszióút végén Lee a kezembenyomot egy boritékot. Benne egy kis üdvözlőlapot találtam. A szöveg angolul volt irva. Mivel Lee nem fűzött hozzá semmit ezért azonnal az aláirást kerestem a lap alján, s meglepetésemre fogalmam sem volt ki ez a Carrie Smith. Kicsivel késöbb kiderült, hogy ő Linda Smith mennye. Linda pedig csapatunk tagja volt a tavalyi bozovici-i misszióban. Carrie is szeretett volna eljön, de valami megakadályozta ebben és ezért "valami" arra inditotta, hogy irjon mindenkinek egy ilyen bátoritó levelecskét, személyre szóló üzenettel és igeversekkel. Én az 1Krónikák 16:23-24-et kaptam tőle:
"Mind ez egész föld énekeljen az Úrnak, napról napra hirdesétek az Ő szabaditását. Bészéljétek a pogányok között az Ő dicsőségét, minden népek között az Ő csodálatos dolgait."

Amikor hazaértem Aradra irtam neki e-mailt és megköszönve a levelét elmondtam neki mekkora meglepetés volt ez számomra és, hogy mekkora bizonyiték ez is arra, hogy van "valami" köztünk. Egyetértett velem...
Egy bizonyos csoportosulás akkor alakúl ki, ha a tagok között van valami közös. Nem létezik egy olyan csoport sehol ezen a világon amely a legkülönbözőbb személyiségekből tevődik össze anélkül, hogy bármi közös
is lenne bennük. Van valami ami jelen van minden tagban és ez az elmélet is alátámasztja azt a tényt, hogy bennünk hivőkben is van valami ami közös, ami összeköt. Az egyetlen, de nagyon lényeges különbség, az hogy bennünk ez a "valami" valójában egy "Valaki" : Ő a "Vagyok ", az "Alfa és az Omega, a Kezdet és a Vég", "Jehova", a "Vigasztaló" az "Atya, a Fiú és a Szentlélek"...
Ő a közös bennünk, Ő az a "valami" köztem és Carrie között és Ő az aki összeköt engem és téged, kedves Olvasó.
Igy lehetünk most bárhol és lehetünk bárkik, mert ha Ő jelen van bennem és benned akkor van "valami" közös bennünk... sőt a legfontosabb az ami közös bennünk.
Ezért újból kérlek benneteket imádkozzatok a misszióért, imádkozzatok értünk és imádkozzatok azokért a szivekért melyek még túl kemények.
Köszönöm...

...Zsolt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése