2011. november 2., szerda

Brasso, Negyfalu, Kezdivasarhely, Szentkatolna

Elsosorban nezzetek el nekem, hogy ekezetek nelkul irom ezt a bejegyzest, mivel most olyan laptop-on vagyok melyen nincsenek magyar betuk...
Nos, jellenleg mar Bozovici-on vagyok, de eddig meg nem volt idom leulni es mindent reszletesen leirni a Brasso kornyeken vegzet missziorol.
Amint mar emlitettem a misszio mar multheten szerdan elkezdodott, en viszont csak csutortok reggel csatlakoztam. Szoval nyolc ora vonatozas utan reggel negyed kilenckor megkerkezdtem a brassoi allomasra, ahol Joe "Vagyok" teso vart engem. A Paul csalad reggelije es eros kaveja utan maris indultunk mind a negyen (Lee, Joe, Dalma es jomagam) Kis Otto negyfalusi missziojaba, ahol reggel tatottunk egy gyerekklubbot, kb. 20 kisiskolassal es ovodassal. Ebed utan foglalkozasunk volt nehany szellemifogyatekos es mozgasserult szemelyel akik a Hope Group tagjai. Este pedig a brassoi gyulekezet istentiszteleten vettunk reszt ahol Lee tartott egy interaktiv eloadast a Mate 7:24-27 alapjan. A szerdai nap is hasonlokeppen zajlott, annyi kulonbseggel, hogy este ifjusagi alkalom volt.
Pentek reggel Borzasi David es Kinga nappalijaban ebredtem, ahonnan reggeli utan egyenesen Kezdivasarhelyre indultunk. A delutani orakban gyerekklub volt egy nehany gyerekkel. Mivel meg tartott a tanitas az iskolaban ezert sokan nem johettek el, viszont ez masnap mar teljesen maskepp volt. Kezdirol "leugrottunk" Bukarestbe az Ernie Haase & Signature Sound koncertre.
Szombat delben 12kor kezdodott a gyerekklubb, ahol ezuttal mar sokkal tobben jelentek meg, kb 25-en. Veress Balint es Marika testverek foglalkoznak a kezdivasarhelyi misszioval, naluk szalltunk meg mint eddig is minden alkalommal es ok azok akik kb egy eve atvettek a roma missziot Szentkatolnan. Ebben a faluban tartottunk hazikozosseget/evangelizaciot szombat este ahol egy szobaba tobb mint 25-en gyultunk ossze.
Vasarnap reggel a kezdivasarhelyi gyulekezetben voltunk, ahol megtelt az imahaz a helybeli tagokkal, a gyerekklubbon reszt vett gyerekekkel es a szentkatolnarol erkezett romakkal. Az istentisztelet keretein belul a gyerekek elmondtak azokat az aranymondasokat, es elenekeltek azokat az enekeket amiket az elozo ket nap tanultak.
Ebed utan indultunk vissza Brassoba ahol delelott bemeritesi unnepely volt, delutan pedig halaadoest, es megemlekezes a reformaciorol.
Nyolc ora vonatozas utan hetfon Aradon voltunk, kedd reggel pedig indultunk Bozovici-ra.
A kovetkezo nehany napban harom faluban fogunk missziozni (Bozovici, Sopotu' Vechi es Prigor). Foglalkozni fogunk gyerekkel, fiatalokkal, felnotekkel es hazasparokkal.
Koszonom az eddigi imakat, melyeknek ereztuk az erejet, de kerlek benneteket, hogy meg nem hagyjatok abba:)

Zs.

1 megjegyzés:

  1. Jo volt olvasni! Orulok, hogy tapasztaljatok az aldasokat. Imatkozom, hogy tovabbra is ez igy legyen. Udvozlok minden ismerost! sis
    U.i.: Kerlek nekem is nezd el, hogy nincsenek ekezetek:p

    VálaszTörlés